marknad

Sorry att jag har varit osocial men jag va på marknad hela dagen igår :) Sen åt vi på restaurang och till slut åkte vi på Ica Maxi.

Nu sitter jag häri en lägenhet jag och Ronja har fått lånat, hon ligger typ och halvsover och jag bloggar. Igår dampade vi loss ;) Först kollade vi ju såklart på Melodifestivalen 2012! Här är våran reaktion...
Tv - 144 poäng till DANNY!
Vi 2 - JAAAAAAAAAA! (hoppade upp ur soffan)
Tv - Så det blir 154 poäng till LOREEN!!!
Vi 2 - NEEEEEEEEEEEEEEJ!  (sätter oss ner i soffan igen..)
Hahah ;) Sen spelade vi lite Guitar hero och det slutade med  att vi satt och kollade på The River. Den var verkligen sjukt bra :D Älskade den. Men just när de började handla om läskiga dockor så tog någon mig på huvudet 2 gånger. Jag vart as rädd och sa "SLUTA RONJA." Och sen kollade jag på hon. Då höll jag i ena hennes hand och den andra va där. Det svartnade för ögonen på mig, men jag insåg ganska fort att de var katten som låg v mitt huvud som hade fått ett "sprattelryck" i tassen ;)
Här är det jag köpte och fick från igår, pusshej.
6 stycken piercingar
Massa godis, fick den stora klubban från min bonus pappa :D
Mascara och Body Butter
Oäkta converse som jag fick från mamma :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu