Tidsinställt

Hej sötnosisar! :D Eftersom jag startade bloggen igår måste jag ju berätta om vart mitt liv står. Här är litte grann om skolan!
Varje morgon när jag vaknar så klär jag på mig, sminkar mig, borstar tänderna, äter frukost och massa sånt som alla gör. Efter det ringer jag Erika typ 1056839 gånger för att hon ska vakna. Sen går jag igenom halva byn för att möta min vän Erika då tar vi bussen till skolan.
Just idag så är det en konstig dag för jag ska hoppa av i "centrum" och möta min vän Julia och vi ska gå till barnmorskan och prata lite med klassen o grejs.. efter det lär det vara en helt vanlig skoldag.
På skolan sjunger jag mycket, jag har ungefär 2 sång lektioner i veckan och 1 elevensval timme där jag sjunger till en musikal som vi gör :) Så det blir rätt mycket sång, har också fått underbara vänner för livet för att jag börja sjunga, älskar er <3


Jag går i 8b, världen bästigaste klass!
Kommer inte på mer att säga men här kommer några sköna skolbilder! (inte mina) dom vart lite stora så dom 3 första bilderna ser man inte allt på.. men men :D
Hela klassen <3
en jätte ful bild på mig, men man måste ju bjuda på sig själv :)
Skolfotot <3
Makih, jag, Julia och Sanna <3
Anna, jag och Ida, träffades genom sången, älskar er 2 <3
Ett sång läger, träffade så mycke kul folk. Saknar er <3
Nu orkar jag inte skriva mer, bye bye sålong!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Annie-Smilinggirls!

fin blogg! lycka till med den :)

2012-02-15 @ 17:08:30
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Tack desamma! :)



Kram

2012-02-15 @ 18:04:24
URL: http://annastyle.blogg.se/
Postat av: Lina

:)

2012-02-15 @ 20:43:16
URL: http://linasliiiv.blogg.se/
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu