Ny blogg :)

Hej! Välkommen till min nya blogg, LittleMissNina. Jag har mycket att göra innan den är klar men jag kommer skriva medans och hoppas ni läser fast den ser ut som stryk änn så länge :) Vi tar väll lite fakta om mig!
Namn? Nina Bång Öberg
Ålder? 14
Bor? Norrland
Intressen? Fota, Baka och Mode
Hårfärg? Brunt
Ögonfärg? Blå
Längd? 160 cm
Piercing? Näsan
Klädstil? Min egen
Familj? Skilda föräldrar... stoor familj orka räkna upp alla! Men dom närmaste är Min mamma och pappa, pappas 2 barn Tim och Eileen min riktiga bror Fredrik och min riktiga syster Mia.
Mia äger sveriges näst största konstblogg www.bokkei.blogg.se
Jag hoppas ni alla får en bra alla hjärtans dag! Själv ligger man hemma med feber :( Här kommer lite bilder som visar mitt liv!
fotografering <3
fotografering <3
Jag äger en Sony a390 <3
Bakning <3
Bakning <3
Jag ÄLSKAR Ben & Jerry's
jag :)
jag :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu