Svar på frågestunden!

Här kommer svaren på frågestunden jag hade för 1000 år sen! :)

Hur länge har du bloggat?
Svar: Bra fråga.. just nu har jag gjort en ny start på den här bloggen men innan den här har jag haft säkert 5 andra bloggar. Men kanske 2 år.
Har du kille?
Svar: Nej...
Hur gammal är du?
Svar: 14, fyller 15 den 3 november.


Vilket datum har du namsdag?
Svar: Nina finns inte i allmanackan men mitt mellannamn Marianne är 4 April
Kan du nämna en god och en dålig egenskap med dig?
Svar: En god egenskap med mig är att jag alltid försöker se posetivt på saker :) En dålig är att jag är väldigt dålig på att vänta.
Har du något drömresemål?
Svar: Just nu är det New York eller Tokyo :) Men om 1 år och 3 månader bär det av till Tokyo :'D
Hur lång är du?
Svar: Vet inte precis men ungefär 160 cm
Någon hobby?
Svar: Dansa, fota, blogga & sjunga.
Vad är din favortifärg?
Svar: Oj.. har som ingen favorit just nu :) Men om jag måste säga någon får det bli blå.
Favortimat?
Svar: Pannkaka!
Vad tycker du om mina bilder och filmer som jag har lagt ut på sista tiden?
Svar: Dom är jätte fina och bra brorsan! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :)

2012-04-07 @ 09:19:30
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: S O F I A

ÅÅÅÅHHHHH SKA DU TILL TOKYO??? :D Gud vad kul!! :D

2012-04-07 @ 14:12:52
URL: http://sofiialindgren.blogg.se/
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu